"הייתי שם": עובדי "קול חי" חולקים חוויות מהפיגוע המחריד

    נתי קאליש 3 Comment on "הייתי שם": עובדי "קול חי" חולקים חוויות מהפיגוע המחריד

    הפיגוע הקשה אמש בבני ברק הכה בתדהמה את העיר, מיד עם זרימת המידע על האירוע כוחות חירום רבים הוקפצו למקום, ובין הראשונים שהגיעו היו שניים מעובדי 'קול חי' שגרים בסמוך ממש למקום הפיגוע המחריד | בשיחה ל'אתר קול חי' הם משחזרים את רגעי האימה

    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמה דקות לפני השעה שמונה בערב אמש, החלו להישמע קולות ירי חי בבני ברק. בדקות הראשונות הדיווחים היו מבולבלים ולא היה ברור האם זה על רקע פלילי או שמא זהו עוד מסע טבח אכזרי של ערבי ביהודים.

    לאחר דקות ארוכות החלה להתבהר התמונה הקשה, שוב פיגוע. והפעם בתוך העיר החרדית בני ברק, שלא ידעה פיגוע טרור רצחני שכזה משחר ימיה ועד אתמול. (לפני 18 שנה מחבל מתאבד התפוצץ בתחנת אוטובוס בסמוך לכניסה לבני ברק על כבי גהה – אך זה לא תחומי העיר).

    בין המתנדבים הראשונים שזרמו מיד למקום הפיגוע, היו גם שניים מעובדי 'קול חי', הלא הם שימי ברוורמן מהתכנית "זמן אוויר" שמתנדב בארגון 'הצלה' – מד"א ובזק"א ישראל, ועוזר המנכ"ל שימי ורקר שמתנדב באיחוד הצלה.

    שימי ברוורמן סיפר לאתר 'קול חי': "חזרתי אחרי העבודה הביתה, ופתאום אני שומע קולות ירי חזקים ממש קרוב לביתי. מיד ירדתי ללמטה ואני רואה שוטר שרוע על הרצפה, בעזרתו של שימי ורקר שקרע לו את הבגדים במהירות, התחלתי לעשות עליו פעולות החייאה, הדופק חזר פעם אחת, ופינו אותו לבית חולים שם לצערי נקבע מותו" מספר ברוורמן.

    שימי ורקר מספר על האירוע: "אני ישבתי בבית ברחוב ז'בוטינסקי, פתאום אני שומע פיצוצים. בהתחלה חשבתי שזה כנראה נפצים שנשארו לילדים מפורים, יצאתי למרפסת ולא ראיתי כלום.
    פתאום אני שומע עוד פיצוצים ומבין שמשהו לא תקין" משחזר ורקר.

    "אני לוקח את המכשיר קשר ליד וקולט שהוא לא מפסיק לצפצף" ממשיך ורקר: "יוצא שוב למרפסת ורואה את חבר שלי, אחד הכוננים, רץ לאורך הרחוב. אני שם נעליים ועף ללמטה. שאני  מגיע לזירה החבר כבר רכון מעל השוטר ומנשים אותו, ועוד אחד עושה עיסויים. מיד התחלתי לסייע, אך לצערנו היה נראה שהוא לא בין החיים" מספר ורקר.

    לאחר שעה קלה הם קיבלו את הידיעה שאותו שוטר שהתעמת עם המחבל האכזר ושילם על כך בחייו, שהם עשו הכל כדי להציל את חייו הוא אמיר חורי ז"ל שמותו נקבע בבית החולים.

    ברוורמן מוסיף ואומר: "אני 9 שנים מתנדב בהצלה ולא ראיתי כזה אירוע קשה, זה היה מחזה מאוד מבולבל בהתחלה, והמראות בשטח היו מהמזעזעים שראיתי בחיי. לא חלמתי שהטרור יגיע מתחת לביתי בבני ברק. נקווה שזה האירוע האחרון". בהחלט נקווה.



    3 תגובות

    מיין תגובות